אם יש פסקה אחת שמבליטה את הבעיות עם החברות וה"מסע" לרווחים גבוהים על חשבון לקוחותיהן, היא הבאה:
אנו כרגע חווים כמות גבוהה בלתי צפויה של שיחות ושיחתך חשובה לנו. אנא המתן.
נשבע לכם, זה כאילו החברות מאמינות שנולדנו אתמול או שהן פשוט לא מתכוונות. בכל פעם שאני מתקשר לקו לקוחות כמו של חברת הביטוח שלי, אני שומע את אותה הציטוט מופעל מזמן "אנו חווים כמות גבוהה בלתי צפויה של שיחות" ובואו נהיה כנים, זה לחלוטין קשה קראפ כיום.
אולי זה רק אני, אבל זה נראה כאילו החברות מנסות להגיד לנו שכוח קוסמי מחוץ לשליטתם מפיל עליהם כמות כזו של שאילתות שהניידים העניים לא מספיקים להתמודד עם הביקוש לתמיכה, או שהחברה כל כך גרועה שיש להן כל כך הרבה בעיות. בואו נהיה כנים, הכל זבל של כולם כדי להתיר לעצמם את הסירוב להעסיק עוד אנשים. החלק העצוב הוא שיש להם את כל הנתונים לשקול דרישה אבל הם יודעים שלמעט כאשר זה חשוב באופן מטורף שזה יזיק להם, הם לא צריכים לספק דבר חשוב. דוגמה כזו היא ביטול ביטוח – להם אין מעט דאגה אם עליכם להמתין שעות (אף על פי שחוקי התקנות של מכירה מרחוק אומרים שזה צריך להיות כל כך פשוט לבטל כמו שזה להתחיל ולא יכולים להציב שום מחסורים) אך אם הייתם מתכוונים להירשם לשירות הם היו מוכנים עם אנשים ממתינים לשיחתכם.
החברות הצליחו מזמן לשלוט באמנות של ניהול ציפיות ולטעון כי הן המופתעות מכמות השיחות היא אותו הדבר כמו חובש המזגנים באנגליה שמתונגד לרעם. החברות האלו יש להם את הנתונים ובסופו של דבר הנתונים לא משקרים – הן יכולות לנתח כמויות שיחות, ולזהות מגמות אך הן עדיין נתעצמות כאילו הן לחופשה השלימה שמישהו יזדקק לעזרה.
כל השורה של "כמות גבוהה בלתי צפויה של שיחות" פשוט משמשת ככרטיס "צא מהכלא בחינם" לשירות הנאפה שלהם וזו פשוט טקטיקה שמשתמשים בה כך שהם לא צריכים להעסיק עוד אנשים רואים מניות מזמן הם מרוויחים מחוץ לקניית המניות ודברים אחרים כדי לשמח את המניותנים ולהתפקד כאילו הצמיחה הבלתי מוגבלת היא חוקית.
זה רק הגרסה מתייחסת ואני לא יודע כמה זמן זה יימשך ואני חושב שנראה