זה לא צריך להפתיע שאני אוהב אוכל מהיר. למרות שאני אולי לא מזמין כמו פעם, ישנם זמנים שבהם אני חושק במשהו כמו ארוחה עם נאגטס ללא עצמות של KFC או משהו ממקדונלד'ס שמגיע עם רוטב. באופן מפתיע, נראה שלפחות חצי מהזמן, החברות האלה לא חושבות שרוטבים הם חלק מההזמנה.
לספר סיפור, לפני כמה ימים הזמנתי ארוחה מחמישה פאונד ממקדונלד'ס: מאיו צ'יקן בורגר, קופסת סלט, נאגטס עוף, מים ושני רטבים. אני זוכר שחיכיתי זמן מטופש עד שההזמנה שלי תתבצע, וכשהיא הגיעה קיבלתי הכל חוץ מהרטבים. כמו שצפוי, דיברתי עם הצוות בקדמת הדלפק על הטעות, רק כדי לשמוע שהם מצטערים על הטעות, אבל הרטבים בתשלום נוסף והם לא יכולים לספק אותם בחינם.
עם זה חשבתי שאולי הם לא הבינו, אז הראיתי את הקבלה ואמרתי שלא קיבלתי את הרטבים, והם פשוט התחמקו ממני. אותו דבר קרה כשהזמנתי את ארוחת נאגטס ללא עצמות מ-KFC דרך Uber Eats. אני לא יכול להאשים את השליח כי הוא לא בדק (וגם לא צריך לבדוק) את השקית, אבל עם ההזמנה הזו הצוות ב-KFC לא שם את הרטבים שנבחרו. היית חושב שפנייה ל-Uber Eats תפתור את זה, אבל הם סירבו לספק כל החזר בטענה ש"רטבים לא כלולים בארוחה" – למה לעזאזל הם קוראים לזה "ארוחת נאגטס ללא עצמות עם רטבים" אם הרטבים לא חלק מהארוחה?!
הייתי יכול להבין אם זו הייתה טעות שקורית לפעמים, אבל תאר לעצמך כמה פעמים זה קורה. בעוד שרוטב במקדונלד'ס עולה 20 פני, תאר לך שזה קורה 100 פעמים – זה כבר 20 פאונד. בהתחשב בכך שמקדונלד'ס ממוצע יכול לשרת 3000 אנשים ביום (אם לא הרבה יותר), ונגיד שחצי מהם הזמינו רוטב, מקדונלד'ס כבר מרוויחים 300 פאונד על לא כלום.
תראה, זה לא קשה. אני מבין שיכול להיות מאוד עמוס וזו עבודה קשה, אבל אתם עובדים לפי רשימת בדיקה של מה צריך להיות בשקית, ולא קשה לבדוק פעמיים. כיום נהיה יותר ויותר קל פשוט לא להזמין כלום ממסעדות מזון מהיר, מה שגם יהיה טוב יותר עבורי בכל מקרה.