חידוש ומחייה

Free code on a MacBook

למי שאולי לא זוכר או מצא את זה דרך חיפוש באינטרנט, סגרתי את האתר הזה בשנת 2014. אבל עכשיו החלטתי להחזיר אותו לאינטרנט כדי שאוכל להמשיך ללמוד עברית.

אני מתכנן לעדכן את האתר הזה בתדירות גבוהה יותר בתוכן חדש. כרגע אני כותב כמה ביקורות וסיפורים קצרים, ואני מרגיש השראה לכתוב כמה התלהמות שוב. לצערי, לא היה לי הרבה על מה להתלונן בשנים האחרונות, אבל אני מקווה שזה ישתנה השנה! אני גם אפרסם מאמרים נוספים הקשורים לקידוד, למרות שאני יודע שלא כולם נהנים מזה. בנוסף, אני אמשיך לכלול את הציורים הגרועים שלי כדי שישתלבו עם ההתלהמות שלי, ועם בלוק הציור החדש שלי, אני מקווה לעשות עבודה גרועה עוד יותר לעתים קרובות יותר.

אני מתכנן לשנות את המנוי למייל כך שהמנויים יוכלו לבחור אילו קטגוריות של מאמרים הם רוצים לקבל. יש אנשים שרוצים רק לקרוא את ההתלהמות שלי, בעוד שאחרים נהנים מהתוכן או הביקורות הקשורות לקידוד שלי. אני מקווה ליישם את השינוי הזה בקרוב.

למען האמת, זו הולכת להיות שנה איטית לסדרת Playing Games with Snat שלי. אני מקווה לסיים את Final Fantasy XIII ו- Final Fantasy VII: The New Threat עד אמצע השנה. יש לי שתי סדרות Wonder Boy שישוחררו בקרוב לאחר שאערוך אותן. לאחר מכן, אני מתכנן לחזור למטרה המקורית של הסדרה ולשחק מודים ורנדומייזרים, אשר קל ומהיר להקליט. לצערי, סרטונים אלו יהיו זמינים רק באנגלית ולא בעברית

המטרה שלי לשנה היא לגרום ליותר אנשים לקיים אינטראקציה עם האתר אז אנא הגיבו.

כתיבת תגובה