מדאיג כמה פעמים אני מזמין משלוח מהמסעדה ומשהו חסר. לפעמים יכול להיעדר עוף, בקבוק או משקה, או אפילו דבר פשוט כמו גבינה החסרה, דבר שמעצבן אותי.
הזמנתי משלוח במסעדה היחידה שמספקת למקום בו אני גר וכרגיל, הזמנתי אוכל כולל גבינה וצ'יפס. אני לא צריך לספר לך שגבינה וצ'יפס הם אחד מהאוכל המועדף עליי, אבל למעשה, בסיס חשוב במיוחד לצ'יפס. אם יש דבר שגורם לי להתקרן, זה שמסעדה תהיה נוטלת גם את הגבינה מהצ'יפס, ולמרות כמה שאני תלונן על זה, כלום לא משתנה. הפעם הזו החלטתי להתקשר וקרה הבא.
סנאט: היי, יש לי בעיה עם ההזמנה שלי.
צוות: מה הבעיה?
סנאט: הגבינה חסרה על הצ'יפס שוב. זה כבר פעם החמישית.
צוות: ו?
סנאט: אם כך, אפשר לקבל את הגבינה?
צוות: אתה רוצה שנשלח נהג משלוח רק בשביל הגבינה?
סנאט: לא, אני רוצה החזר כספי על הגבינה שלא קיבלתי.
צוות: זה רק שמונים פני.
אני לא אתפשר על כך שלא קיבלתי החזר כספי על מוצרים שקניתי בעבר, אבל ארכיב את המקודם ואתפוקס על חלק מסוים שהוא "ומה?". בתמידה, האם אנשים חושבים שזו תגובה טובה לתת? קל לומר "זה רק 80 פני", אבל כשאתה חושב על זה שזה קורה כבר חמישה פעמים בשני החודשים האחרונים, זה כבר £4 וזה לא כולל את הפריטים הנוספים שמחסרים לעיתים תכופות.
אני לא חושב שזה בלתי סביר לצפיות בנוגע למשלוח מזון שאם פריט חסר, עליך לקבל את הפריט או לקבל החזר על מה שחסר. החברה לא צריכה להיכנע על הכסף על פריטים שחסרים ולאחר מכן להתרגז כשאנשים מבקשים החזר. בכללי, אנשים מצפים רק לשלושה דברים ממקום למזון לאכילה עם משלוח:
- עלות סבירה
- משלוח סביר
- כל פריט קיים בדיוק
אני לא חושב שזה בלתי סביר לצפות החזר על הגבינה (גם אם זה ייכנס לחשבון העסק – זה עניין שלהם) מכיוון שאין זה ממש סביר לצפות מהעסק לשלוח רק גבינה. זה מדאיג מאוד מאחר והוא המסעדה היחידה הקרובה שמספקת לכאן, אבל לאחר התגובה הזו, אני לא מזמין יותר מהם ובזכות הכמות התפריטים שאני מזמין, הם יפסידו כסף בסכום של כ- 243 £ בחודש ממני רק כי הם ממשיכים לשכוח חלקים מההזמנה שלי.
זה פשוט מעצבן שיש עסקים שיתפקדו אותך אפילו אם אתה מעט מתחת לעלות המוצר ובעת זו יעשו המון חשבון מנטאלי כדי להימנע מלהודיע על טעות ולספק החזר.
אבל אל דאגה, זה רק 80 פני.